18 Haziran 2015 Perşembe

İlim Kendini Bilmektir



İnsanların en büyük sorunlarından biriside budur;haddini bilmemek,durması gereken yerde duramamak.Benim çevremde çok var böylelerinden iki dakika sohbet edersin başlar sana ahkam kesmeye seni didiklemeye.Oldum olası kaçtım böyle insanlardan korktuğumdan değil elbette kendi iyiliğim için
sinirlerim bozulmasın diye

Bugün yine bir hadsizin haberini okudum.Adamın yaptığı resim aşşağıda  ve bunu yapan bir Milli Eğitim Şube Müdürü.Bu saygısızlığın Atatürk'e yapılması ayrıca insanı kızdırıyor ama Atatürk değilde bir başkasına yapılsa  yinede kızardım.Sen kimsin ki bir insanın takvasıyla,imanıyla ilgili yorum yapıyosun.Bu Allah'a şirk koşmaktır,kendini Allah'la bir tutmaktır.Hangi kulun üstüne vazifedir bu.
  Kalpler yalnızca Allah'ın  elindedir.O bilir kim imanlı kim değil.Sorsanız kendisidir müslüman kimseyi beğenmez ama bilmiyor ki ölmüş bir insanın arkasından atıp tutmak önce insanlığa sonrada müslümanlığa sığmaz...          

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder