15 Haziran 2015 Pazartesi

Dizilerdeki Ütopik Karakterler

Bizim Türk dizilerinin en belirgin özelliği   hayatı uçlarda yaşayan insanların hayatlarını konu almasıdır .Zengin çok zengin fakir de çok fakirdir, ortası yoktur.Güya bizim hayatımızı anlatırlar ama  hiçbirinde kendini bulamazsın.Bu olağan dışı karakterlere bir yenisi daha eklendi.Esas kızın  en yakın arkadaşı...Hani ihtiyaç anında aniden ortaya çıkan, onun derdini kendi derdi belleyen, onunla beraber ağlayan, gülen, her eve lazım arkadaşlar...Gerçek hayatta böyle insanları bulmak neredeyse imkansız çünkü herkesin kendine göre yeterince derdi vardır ve kimse onlara yenisini eklemek istemez.Şöyle örnek veriyim.Geçenlerde bir kız arkadaşımla buluştuk.Son buluşmamızın üzerinden de baya bir zaman geçmişti. o başladı anlatmaya dinledim dinledim.Sonra ben başladım yaşadığım bir kaç kötü olayı anlatmaya baktım 5-6 cümleden sonra kız sıkılmaya başladı(Halbuki anlattığım olay baya heyecanlıydı).Benim de zaten bütün hevesim kaçtı.Artık ne yazık ki kimse kimseyi dinlemiyor her şey yüzeysel.Kimse kimsenin derinine inmiyor ve kimse kimseyi anlamıyor.Sosyalleşme ihtiyacımızı facebook veya twitter dan birkaç resim beğenerek gideriyoruz.Yani arkadaşım bana bir ben lazım birde beni anlayan beni bir ben anlarım birde beni yaradan...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder