11 Haziran 2015 Perşembe

filmler 2

Yarına kadar beklemedim ve GHAJINI ile devam ediyorum 2008 yapımı filmin başrollerinde Aamir Khan ve Asin var.Şahsen vurdulu kırdılı filmleri sevmeme rağmen Ghajını denen adama olan öfkemden dolayı  bu filmi çok sevdim.Hatta elimde olsa bir iki yumrukta ben atmak isterdim o pisliğe. Neyse ki  Sanjay hakkından geldi de içimde ukde kalmadı. Bu filme her ne kadar memento çakması deseler de Aamir khan yine en iyisini yapmış ve noktayı koymuş Bollywoodcular boşuna dememişler;Biz aşkı da arkadaşlığı da  Aamir den  öğrendik diye.                                                                                          












                                                                           

                                                                         



Eğer ağlamak isteyip bir türlü ağlayamiyorsanız bu film tam size göre yalnız ipin ucunu kaçırırsanız sizin de benim gibi gözleriniz balon gibi olacaktır.Benden söylemesi.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder