27 Haziran 2015 Cumartesi

KADINLAR NEDEN ÇOK KONUŞUR?

Erkeklerin yıllardır cevabını aradığı bir soru bu.Kadınlar neden çok konuşur? Esasen  kadın ve erkek birbirinden çok farklı bir yapıya sahiptir.Erkekler yüzeyseldir.Onlar için önemli birkaç konu vardır ve bunlar dışında hiçbir şey konuşulmaya değer değildir.Kadınlar ise detaycıdır.En ufak şeyleri bile irdelerler.Mesela karı koca tartışırlar,akabinde adam kıçını döner mışıl mışıl uyur hiçbir şey olmamış gibi.Kadınsa bütün gece boyunca tartışmalarını,kocasının söylediklerini düşünür durur.Adamın söyledikten sonra çoktan unuttuğu şeyleri kadın yıllarca unutmaz.Kadınlar duygusaldır,erkekler ise gerçekçi.Erkekler için önemli olmayan konular, kadınları derinden etkileyebilir..Kadınlar anlaşılmak ister.Karşı taraf kendisini anlamadığında ise tekrar tekrar anlatır.Şöyle bir örnek vereyim:
Geçenler de bir yerde okumuştum.Brad Pitt,Angelina'nın mastektomi yaptırmasının ardından ona bir mektup yazmış.İşte o mektupta yer alan cümleler:
Karım hasta.Kişisel yaşamı,işi kendi hataları ve çocukların sorunlarından dolayı sürekli gergindi.Karım 14 kilo verdi ve 40 kiloya düştü.Çok sıskaydı ve sürekli ağlıyordu.Karım mutlu bir kadın değildi.Devamlı başı ağrıyordu.Kalp ağrısı vardı ve kaburga arkasında sinirleri sıkışıyordu.Sağlıklı bir uyku düzeni yoktu,sadece sabahları ve çok yorgun olduğu zamanlarda uyuyordu.Bizim ilişkimiz bitmek üzereydi.Ayrılığın eşiğine gelmiştik.Karım kendi güzelliğini bırakmıştı.Gözlerinin altında torbalar vardı,yüzüyle alay ediyordu.Kendisine gelen tüm rolleri ve filmleri reddediyordu.Artık bende umudumu kaybetmiştim.Yakında boşanacağımızı düşündüm.Ama sonra birşey yapmaya karar verdim.Sonuçta dünyanın en güzel kadınıyla evliydim.Onun yanında uykuya dalmaya başladım,ona sarılmaya başladım Çiçeklerle beraber uyandırmaya onu öpmeye,güzel sözler söylemeye başladım.Onu her dakika memnun ediyordum.Sadece onun için yaşamaya başladım.Onun hakkında basınla sadece ben konuştum.Bütün olayları onun yönetimi altına aldım.Onun ve ortak arkadaşlarımızın yanında onu övdüm.İnanamayacaksınız ama yüzünde güller açtı,daha  iyi hissetti.Kilo almaya başladı.Artık sinirlenmiyordu ve beni hiç olmadığı kadar seviyordu.Hem de beni bu kadar sevebileceğine dair hiç bir ipucu yokken
Ve sonra bir şey fark ettim.Kadın erkeğin yansımasıdır.Eğer erkek kadını deliler gibi seviyorsa, kadın gelecektir...




Şimdi diyeceksiniz, konuyu nereden nereye getirdin.Aslında baştan beri anlatmak istediğim buydu.Anlaşılmak..Kadınların en çok istediği şey.Eğer kadınınız sürekli konuşursa,size anlatmak istediği bir şeyler vardır.KULAK VERİN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder