11 Haziran 2015 Perşembe

Yeni Trend;Hint Filmleri

Son zamanlarda çoğu kişiden hep aynı şeyleri duyuyorum"Hollywood artik sıktı biz artık bollywoodcuyuz.Peki nedir Hint filmlerini bu kadar güzel kılan?Bir kere duygularımız hissettiklerimiz aynı.Yani aynı şeylere sevinip aynı şeylere üzülüyoruz.Tamamen farklı kültürlerden olsak da  ortak değerlerimiz aynı.Hollywood yapımı bir çok film izlemiş biri olarak bazı istisnalar hariç filmler o kadar duygudan yoksun ki...Bende Bollywooda herkesin çok sevdiği 3 idiots ile başladım.Şimdi biraz size bu filmden bahsetmek istiyorum














2009 yapımı bu filmin başrollerinde  Aamir Khan ve ,Kareena Kapoor vardır.Daha önce hint filmi izlediyseniz bilirsiniz bu filmlerin en önemli özelliği çok uzun sürmeleri. O yuzden açıkçası başlarken baya bi tereddüt ettim sonunu getirebilir miyim diye.Ama filme öyle bi kaptırmışım ki kendimi o koskoca 3 saat nasıl geçti anlamadım.Duygudan duyguya sürükleyen hem ağlatan hem de az önce salya sümük ağlayan ben değilmişim gibi güldüren enfes bir film. Aynı zamanda eğitim sisteminde var olan yanlışlara değinmesi açısından da didaktik bir yapıya sahip.Eğer sizde bu filmin methinş duyup bi türlü başlayamayanlardansanız hiç tereddüt etmeden izleyebilirsiniz.İzleğim bir diğer film FANAA  Kim ne derse desin Fanaa nın yeri bende ayrı.uzunca bir süre etkisinden kurtulamadığım, aşkı iliklerime kadar hissettiğim bir film. Başrollerinde Aamir Khan ve Kajol ikilisi var.Filmin konusu, oyunculuklar kadar müzikleri de harika.Eğer bu filmi izlemediyseniz hayatınızda çok şey eksik demektir:)Şimdilik bu kadar arkadaşlar.Arkası yarın:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder